Publisert: 13.02.2018 Oppdatert: 14.02.2018

Stikkord:

Hjelp til sædbestilling via Min Side

Web-bestilling gjøres via Norsvins hjemmeside/Min Side


For å kunne bestille sæd må du være registrert som inseminør i Norsvins kunderegister. Inseminører med registrert e-post adresse hos Norsvin skal ha mottatt e-post med informasjon om opprettelse av profil på «Min side».  Alle som har opprettet Min side-profil har deretter fått e-post med informasjon om den nye løsningen.

Du logger deg inn på Min side med ditt 5-sifrede kundenummer som er knyttet til deg som inseminør. Ta kontakt med Norsvin på telefon 62 51 01 00 dersom du trenger hjelp til dette.

Kort brukerveiledning for bestilling via Min side:

  • Under menypunket  “Sædbestilling” velger du “Opprett ny ordre” (kun registrerte inseminører vil få dette menyvalget)
  • Sjekk at opplysninger om depot, forsendelsesmåte og adresse er riktig og endre om nødvendig opplysningene for denne ordren.
  • Legg inn utsendelsesdato fra depot.
  • Velg produkt og antall doser
  • Legg evt. til flere ordrelinjer
  • Trykk opprett ordre og deretter “Bekreft”

Den nye ordren vil nå være synlig under ikke effektuerte ordrer fram til den blir ekspedert.

Dersom du ønsker å endre dine standardopplysninger for depot, forsendelsesmåte og adresse: velg menypunktet «Profil» øverst på siden og deretter «Inseminørdetaljer». Fyll inn aktuelle opplysninger og trykk «lagre». Disse opplysningene vil deretter ligger inne når du oppretter nye ordrer, men kan om ønskelig endres. Ta kontakt med Norsvin på telefon 62 51 01 00 dersom du har spørsmål til dette.